سریال وکیل لینکلن

1-    سریال وکیل لینکلن: سه تا چیز هست که باید توی زندگی بدونیش: چیزی که می‌خوای، چیزی که باورش داری و چیزی که باید انجام بدی؛ همیشه هم در یک راستا نیستند، راهب توماس آکویناس.

2-     

سریال وکیل لینکلن

1-    سریال وکیل لینکلن: حرکت‌های انقلابی و ناگهانی خیلی مهمه! همون چیزیه که آدم می‌خواد ولی نباید باعث بشه که درجا بزنی!

سریال وکیل لینکلن

1-    سریال وکیل لینکلن: من می‌تونستم بفهمم مواد کدوم دردم را آروم می‌کرد؟ تا ندونی کجات داره خوب می‌شه نمی‌تونی بهتر بشی. اصل کار اینه!

سریال وکیل لینکلن

1-    سریال وکیل لینکلن: - همینه که هست می‌دونی انگار بخواهی خیار شور را برگردونی به همون خیاری که بود.تو(معتاد ترک کرده) دیگه خیارشوری آره تو بازپروری گفتند من که سر در نیاوردم. چرا می‌خواهی همون کار را انجام بدی؟ - چون می‌خواستم ثابت کنم بهش نیازی ندارم و این که تا اعتماد «مگی» را به دست نیارم نمی‌تونم حضانت مشترک بگیرم.- آره اگه به خاطر کسی باشه ترک طولانی مدت جواب نمی‌ده. آره این را هم تو بازپروری گفتند!

فیلم بیشترین تلاش ممکن

1-    فیلم بیشترین تلاش ممکن: خب صداقت بهترین سیاسته.

فیلم پادشاه تالسا

1-    فیلم پادشاه تالسا: بزرگ‌ترین پیروزی‌ها بدون نبرد به دست میاد.

فیلم پادشاه تالسا

1-    فیلم پادشاه تالسا: - گفتم اگه بتونم این کار را بکنم دیگه هیچ راه برگشتی ندارم. خوشحالم که حکم «روبیکن» را واست داشتم چی هست؟ - اسم یک رودخونه است تو ایتالیا که ژولیوس سزار ازش رد شد، می‌دونی اصطلاح راه بدون برگشت است.

سریال دیدن

1-    سریال دیدن: سیاست‌مدارها طبق سناریویی پیش می‌رن که هیچی ازش نمی‌دونن.

سریال دیدن

1-    سریال دیدن: تا حالا برات سؤال شده که چرا گاومیش و گوزن می‌خوریم ولی خرس نه؟ وقتی می‌افتی دنبال گاومیش و گوزن فرار می‌کنند و این طوری آسیب‌پذیر می‌شن اما اگه به خرس حمله کنی اون هم بهت حمله می‌کنه. قانون کلی می‌گه: اونایی که فرار می‌کنند خورده می‌شن!